Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLangfors, Stefan
dc.date.accessioned2012-09-28T07:39:18Z
dc.date.available2012-09-28T07:39:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145033
dc.description.abstractUndertegnede mener å i de senere årene stadig oftere ha kommet over omdømmeprosjekter i kommunal regi, oftest gjennom redaksjonell omtale, annonser eller annen eksponering i media. Nylig har også min hjemkommune igangsatt forundersøkelser med tanke på å forbedre sitt omdømme, og i denne prosessen har jeg hatt spesielt godt innsyn siden jeg for tiden jobber/hospiterer i organisasjonen som har prosjekteierskapet. Den delen av prosessen jeg har vært med på så langt bærer preg av usikkerhet. Er dette hva vi trenger? Hva er riktig fokus? Hvem skal eie prosessen? Hvem er interessentene? Og ikke minst: hvem tar regninga? Slike problemstillinger er det både naturlig og riktig at dukker opp i en tidlig fase. En annen utfordring har vært at det ikke nødvendigvis er trivielt å finne objektiv og god kunnskap om kommuner og behandling av deres omdømme. Da jeg forsøkte, oppdaget jeg ganske raskt at dette var et langt yngre fagfelt enn jeg hadde regnet med. Summen av dette har ledet til en nysgjerrighet rundt både effekten av slike tiltak og de problemstillinger som assosieres med dem. Og kanskje enda mer hvorfor de oppstår, hva man ønsker å oppnå med prosjektene, og hvilken teoretisk base de hviler på. Fokusetno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleEvig eies kun et dårlig rykte?: - En studie av tilblivelsen av omdømmeprosjekter i kommunal sektor med fokus på argumentasjon, rammebetingelser og teori.no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber70no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel