Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKnudsmoen, Hege
dc.contributor.authorForfang, Hilde
dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.date.accessioned2016-02-19T12:08:53Z
dc.date.available2016-02-19T12:08:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKnudsmoen, H., Forfang, H. & Nordahl, T. (2015). «Med rom for alle»: Kvalitetssikring av spesialundervisning i Lillehammerskolen. Spesialpedagogikk(3), 5-15.nb_NO
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2379710
dc.descriptionArtikkelen er opprinnelig utgitt i tidsskriftet "Spesialpedagogikk". Forlagets sider finnes her: https://www.utdanningsnytt.no/spesialpedagogikk/nb_NO
dc.description.abstractDenne artikkelen omhandler et FOU-arbeid som er blitt gjennomført i tidsrommet 2011–2015 i Lillehammer kommune. Vinteren 2011/12 foretok Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Hedmark en evaluering av i hvilken grad skolene oppfyller kravet om å drive tilpasset opplæring, ved å undersøke forholdet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning i Lillehammerskolene. Resultatene fra dette arbeidet danner grunnlag for et utviklingsarbeid som fortsatt pågår i kommunen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUtdanningsforbundetnb_NO
dc.subjecttilpasset opplæringnb_NO
dc.subjectspesialundervisningnb_NO
dc.subjectSEPUnb_NO
dc.title«Med rom for alle» Kvalitetssikring av spesialundervisning i Lillehammerskolen.nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO
dc.source.pagenumber5-15nb_NO
dc.source.journalSpesialpedagogikknb_NO
dc.source.issue3nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel