Show simple item record

dc.contributor.authorRingvoll, Mette
dc.contributor.authorJansen, Tommy
dc.date.accessioned2016-03-29T13:59:14Z
dc.date.available2016-03-29T13:59:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0806-8348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2382904
dc.description.abstractDette er et notat fra et prosjekt som har vært gjennomført i et samarbeid mellom Hamar Katedralskole og Høgskolen i Lillehammer – barnevernpedagogutdanningen. Prosjektet har pågått i to perioder, i 2012 og 2013. Hvert høstsemester i disse to årene, har fire av våre 3. års studenter vært ved Hamar Katedralskole i praksis. Hver periode har vært på ca 16 uker. Vi vil forsøke å gi et innblikk i prosessen som har foregått fra den første henvendelsen og til prosjektets slutt. Her vil vi legge vekt på hva studentene gjorde og deres beskrivelse av møtet med elevene og utfordringer i praksisperioden. Videre vil vi beskrive og diskutere vår rolle som veiledere og utfordringer i gjennomføringen av prosjektet sett fra vårt ståsted som veiledere – og refleksjoner over erfaringer vi har gjort i forhold til gjennomføring av liknende praksisprosjekter.nb_NO
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Lillehammernb_NO
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat;211
dc.subjectMiljøarbeidnb_NO
dc.subjectdrop-utnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.titleVideregående skole som praksisarena - med fokus på forebygging av drop-outnb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Social work: 360nb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record