Blar i Lillehammer Forskningsrapport på emneord "VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281"
Viser treff 1-4 av 4
-
ePortfolio som en mer integrert del av et studium: en aksjonsbasert tilnærming
(Forskningsrapport;149, Research report, 2011)Digitale medier har endret mange former for kommunikasjon og måter å presentere materiale på. Digitale kompetansemapper, også kalt ePortfolio, har til hensikt å skulle gi studenter muligheten til å presentere både faglige ... -
ePortfolio som en mer integrert del av et studium: en aksjonsbasert tilnærming
(Forskningsrapport;149, Research report, 2011)Digitale medier har endret mange former for kommunikasjon og måter å presentere materiale på. Digitale kompetansemapper, også kalt ePortfolio, har til hensikt å skulle gi studenter muligheten til å presentere både faglige ... -
Nasjonalt nettverk for kvalitetsvurdering : rapport om nettverkets aktiviteter og drøftinger 2001-2010
(Forskningsrapport / Høgskolen i Lillehammer;147, Research report, 2011) -
Nasjonalt nettverk for kvalitetsvurdering : rapport om nettverkets aktiviteter og drøftinger 2001-2010
(Forskningsrapport / Høgskolen i Lillehammer;147, Research report, 2011)