«Forenende modsætninger». Om fagforståelsen i religions- og livssynsfaget ved lærerutdanningen på Hamar.
dc.contributor.author | Stubø, Ingebjørg | |
dc.contributor.author | Løken, Harald N. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-19T11:00:52Z | |
dc.date.available | 2018-04-19T11:00:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Stubø, I. & Løken, H. N. (2017). «Forenende modsætninger» Om fagforståelsen i religions- og livssynsfaget ved lærerutdanningen på Hamar. I M. Løtveit (Red.), Tidssignaler: Lærerutdanningsfag i utvikling: Utdanning av lærere på Hamar - 150 år (s. 123-136). Vallset: Oplandske Bokforlag. | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 9788275182515 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2495057 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Oplandske Bokforlag | nb_NO |
dc.title | «Forenende modsætninger». Om fagforståelsen i religions- og livssynsfaget ved lærerutdanningen på Hamar. | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 123-136 | nb_NO |