E-læring og studenter : Studenters beskrivelser av og refleksjoner over et e-læringskurs i akademisk skriving
dc.contributor.author | Eng, Anne-Lise | |
dc.date.accessioned | 2015-05-18T08:00:49Z | |
dc.date.available | 2015-05-18T08:00:49Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/283654 | |
dc.description.abstract | Temaet for denne masteroppgaven er e-læring og studenter. Studentene fikk tilgang til et akademisk skrivekurs gjennom læringsplattformen Fronter. Kurset var basert på 7 temaer innen akademisk skriving: problemstilling, hvordan skrive en tekst, kilder og kildekritikk, studieteknikk, referanseteknikk, plagiering og etikk. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | nb_NO |
dc.title | E-læring og studenter : Studenters beskrivelser av og refleksjoner over et e-læringskurs i akademisk skriving | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 82 | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [112]
Studiested Lillehammer