Browsing Bachelor i serviceledelse og markedsføring / Bachelor in service management and marketing by Subject "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242"
Now showing items 1-6 of 6
-
Hva slags syn har CC-Stadion på service, og hvordan bruker de dette for å skape gode opplevelser og økt verdi for sine kunder – sammenlignet med hva kunden opplever?
(Bachelor thesis, 2016)Målet for denne oppgaven har vært å finne ut hvilket syn på service et av regionens kjøpesenter har og hvordan de bruker dette til å skape gode kundeopplevelser og økt verdi for kundene sine, for deretter å sammenligne om ... -
Hvilke faktorer påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan opplever gjesten kurs- og konferansetilbudet ved Scandic Elgstua?
(Bachelor thesis, 2016)Formålet med denne Bacheloroppgaven er å undersøke hva som påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan gjesten opplever kurs- og konferansetilbudet ved et hotell som Scandic Elgstua. Studien ble utført med bakgrunn i nyere ... -
Hvordan kan KappAhl bruke sosiale medier til relasjonsbygging?
(Bachelor thesis, 2017)Teamet i denne Bacheloroppgaven er hvordan sosiale medier kan brukes til relasjonsbygging. Ved å se på hvordan KappAhl i dag bruker sosiale medier, og hva pensumlitteraturen og vitenskapelige artikler forklarer om fenomenet, ... -
Kundeatferd og prosessflyt på Oslo S
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt - Målet med dette studiet har vært å undersøke kundeatferd gjennom NSB sin tjenesteprosess, her alle kontaktpunktene de møter fra billettbestilling til ombordomstiging på toget. Det er grunn til å tro at kundeatferd ... -
Tilflytting til Åmot kommune - i et merkevareperspektiv
(Bachelor thesis, 2017)Tema vi undersøker er tilflytting til Åmot Kommune, og da med fokus på forsvarsansatte i Rena Leir. Vår oppdragsgiver, Elverumregionen, arbeider med å fremme tilflytting til distriktet, og satser mot flere ulike målgrupper. ... -
Tjenesteutvikling og forbedring - Hvilke verktøy benyttes i praksis?
(Bachelor thesis, 2016)Hovedformålet med denne oppgaven er å undersøke hvilke verktøy organisasjoner i praksis benytter for å forbedre eller utvikle nye tjenester. Jeg har valgt å fokusere oppgaven på teori om tre ulike verktøy som kan benyttes ...