dc.contributor.author | Jordet, Arne Hilmar Nikolaisen | |
dc.date.accessioned | 2010-11-17T14:13:59Z | |
dc.date.available | 2010-11-17T14:13:59Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1501-8962 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/132008 | |
dc.description | Avhandling (dr.philos.) - Universitetet i Oslo, 2007 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo;80 | |
dc.relation.ispartofseries | Unipubavhandlinger; | |
dc.subject | uteskoler | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | didaktikk | en_US |
dc.subject | empiri | en_US |
dc.subject | skole | en_US |
dc.subject | nærmiljø | en_US |
dc.subject | erfaringspedagogikk | en_US |
dc.subject | læringsmiljø | en_US |
dc.subject | dannelse | en_US |
dc.subject | samfunnsfag | en_US |
dc.subject | matematikk | en_US |
dc.subject | natur- og miljøfag | en_US |
dc.subject | norsk | en_US |
dc.subject | fysisk aktivitet | en_US |
dc.subject | praktiske ferdigheter | en_US |
dc.subject | kommunikasjon | en_US |
dc.subject | doktorgradsavhandlinger | en_US |
dc.subject | doktoravhandlinger | en_US |
dc.title | "Nærmiljøet som klasserom" : en undersøkelse om uteskolens didaktikk i et danningsteoretisk og erfaringspedagogisk perspektiv | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 386 | en_US |