Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJordet, Arne Hilmar Nikolaisen
dc.date.accessioned2010-11-17T14:13:59Z
dc.date.available2010-11-17T14:13:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1501-8962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132008
dc.descriptionAvhandling (dr.philos.) - Universitetet i Oslo, 2007en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo;80
dc.relation.ispartofseriesUnipubavhandlinger;
dc.subjectuteskoleren_US
dc.subjectpedagogikken_US
dc.subjectdidaktikken_US
dc.subjectempirien_US
dc.subjectskoleen_US
dc.subjectnærmiljøen_US
dc.subjecterfaringspedagogikken_US
dc.subjectlæringsmiljøen_US
dc.subjectdannelseen_US
dc.subjectsamfunnsfagen_US
dc.subjectmatematikken_US
dc.subjectnatur- og miljøfagen_US
dc.subjectnorsken_US
dc.subjectfysisk aktiviteten_US
dc.subjectpraktiske ferdigheteren_US
dc.subjectkommunikasjonen_US
dc.subjectdoktorgradsavhandlingeren_US
dc.subjectdoktoravhandlingeren_US
dc.title"Nærmiljøet som klasserom" : en undersøkelse om uteskolens didaktikk i et danningsteoretisk og erfaringspedagogisk perspektiven_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.source.pagenumber386en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel