Browsing Master i tilpasset opplæring / Master of adaptive education heltid M2TOH by Subject "skriving"
Now showing items 1-2 of 2
-
Nyankomne tospråklige elever i ordinærklasse i barneskole og transspråklig skrivepedagogikk. En casestudie om hvordan transspråklig skrivepedagogikk brukes og oppleves.
(Master thesis, 2017)English: This master's thesis is designed as a project that explores writing training for newly arrived bilingual students in the Norwegian school. The project explores writing instruction that allows bilingual students ... -
Vurderingskulturen i en ungdomsskole med fokus på tilbakemeldingspraksis i norskfaget . Hvordan kan skolen utvikle bedre vurderingskultur for å oppnå mer optimal læring?
(Master thesis, 2015)Norsk: Formålet med oppgaven er å beskrive lærernes tilbakemeldingspraksis i norskfaget i en ungdomsskole for å kunne finne mulig forbedringspotensial i tilbakemeldingspraksisen til lærerne, som kan styrke vurderingskulturen ...