Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLunde, Kristine Austad
dc.date.accessioned2009-03-12T09:03:45Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132648
dc.descriptionMastergradsoppgave i tilpasset opplæring, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap, Høgskolen i Hedmark, 2008en
dc.description.abstractNorsk: Denne oppgaven er en casestudie som tar for seg individuelle utviklingsplaner – IUP i en norsk skole. Jeg har observert bruken av IUP, samt intervjuet elever og lærere som bruker IUP og også foretatt noe dokumentanalyse. Mitt mål med denne studien var å finne ut hva IUP er og hvordan det fungerer som et verktøy for å tilpasse opplæringen. English: This thesis presents a casestudy which deals with individual development plans (IUP) in a Norwegian school. I have observed the use of IUP in the classroom and interviewed pupils and teachers using it. I have also done document analysis. My goal for this study has been to find out what a IUP is and how it works as a tool to adjust teaching for the individual pupil.en
dc.format.extent861212 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjecttilpasset opplæringen
dc.subjectindividuelle utviklingsplaneren
dc.titleIndividuelle utviklingsplaner – et verktøy for tilpasset opplæring? IUP- hva er det, og hvordan fungerer det i praksis ved "Løkka" skole?en
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel