• Digitalt forbedringspotensial hos lærere i ungdomsskolen. 

      Arnekleiv, Sjur Slettvold (Bachelor thesis, 2017)
      Norsk: Denne kvalitative oppgaven bygger på problemstillingen «Hva slags forbedringspotensial ligger det i læreres bruk av digitale verktøy i skolen?». To lærere på ungdomstrinnet fra forskjellige skolekretser har blitt ...
    • Hjem – skole-samarbeid, – en kilde til bedre tilpasset RLE-undervisning? 

      Nordberget, Edith Aune (Bachelor thesis, 2015)
      Norsk: Dagens RLE-lærer har i sitt klasserom flere forskjellige religioner og livssyn representert, og læreren har nå mulighet til å tilpasse sin undervisning til dette mangfoldet. Dette mangfoldet av religioner og livssyn ...
    • Sårbar 

      Finstad, Mona V.; Rørvik, Cecilie (Bachelor thesis, 2012)
      Problemstilling: Vi har valgt denne problemstillingen i vår oppgave: ”Hvordan kan sykepleiere anvende sin pedagogiske funksjon ovenfor foreldre for å forebygge infeksjoner hos premature barn?” Avgrensninger: Grunnet ...
    • Underveisvurdering i musikkfaget ved musikklinja. 

      Skrefsrud, Eilif (Bachelor thesis, 2017)
      Norsk: Denne bacheloroppgaven har som formål å undersøke hvordan vurdering for læring foregår i musikkfagene ved musikklinja i videregående skole. Jeg har funnet prinsipper for en god underveisvurdering, og sett på hvordan ...