Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSørensen, Martin
dc.date.accessioned2013-08-08T09:22:17Z
dc.date.available2013-08-08T09:22:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133001
dc.descriptionBacheloroppgave idrett - spesialisering i trenerrollen, 2013no_NO
dc.description.abstractMartin Sørensen Tittel: Metoder for implisitt læring av teknikk i fotball Hensikt: Hensikten med oppgaven er å belyse implisitt læring, og da spesielt se på denne læringsformen opp mot praktiske metoder som treneren kan bruke for å lære spillere fotballteknikk. Metode: Et litterært studie ble brukt som metode for å svare på problemstillingen i denne oppgaven. Allerede eksisterende litteratur ble innsamlet og analysert for å komme fram til oppgavens resultater. Resultat: Resultatene i denne oppgaven viser til fem metoder treneren kan benytte seg av for å legge til rette for implisitt læring. Metodene er analogier, random practice, nøkkelord, feilfri læring og dual tasking. Resultatene beskriver hvordan metodene kan anvendes og hvordan de kan bidra til implisitt læring.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectidrettno_NO
dc.subjecttrenereno_NO
dc.subjectpraktiske metoderno_NO
dc.subjectanalogierno_NO
dc.subjectrandom practiceno_NO
dc.subjectfeilfri læringno_NO
dc.subjectdual taskingno_NO
dc.titleMetoder for implisitt læring av teknikk i fotballno_NO
dc.title.alternativeMethods for learning technique in football implicitlyno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Social science in sports: 330no_NO
dc.source.pagenumber33no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel