Bachelor i service management / Bachelor in service management
Recent Submissions
-
Illojalitet: hvordan forstå årsakene til illojalitet i forbrukermarkedet?
(Bachelor thesis, 2013)Formål Formålet med denne bacheloroppgaven er å undersøke fenomenet illojalitet, hva som er årsakene til at en kunde blir illojal i forbrukermarkedet. Vi skal undersøke fenomenet gjennom holdningene til kunden, altså gjennom ... -
Servicekvalitet og motivasjon: treningsopplegg for de ansatte i Åsnes kommune
(Bachelor thesis, 2013)I vårt forskningsarbeid så vi på et treningsopplegg for ansatte i en organisasjon, og ønsket å se nærmere på om det kan være motiverende for de ansatte selv, og nyttig for hele organisasjonen. Trening i seg selv gjør at ... -
Generasjon Y; -hva påvirker servicekvaliteten?
(Bachelor thesis, 2013)Denne studien tar for seg hva som påvirker servicekvaliteten til generasjon Y. Vi har valgt å fokusere på servicekvalitet slik den ansatte vurderer den, og ikke slik den blir vurdert av kunden. Vi har ikke funnet tidligere ... -
Moelv by: Er Moelv en attraktiv handelsplass
(Bachelor thesis, 2012)Temaet for min bacheloroppgave er Moelv som handelsplass. Etter 3 år på Høgskolen i Hedmark, Campus Rena, studieretningen service management i tillegg til at jeg har bodd i Moelv snart i 20 år så jeg muligheten for å skrive ... -
Digitalkommunikasjon i sosiale medier: Bedriftenes mulighet til å bli kjent med kundene slik at de kan utvikle produkter og tjenester kundene vil ha
(Bachelor thesis, 2012)Formålet med denne bacheloroppgaven er å finne ut hvordan bedriftene kan bruke Facebook til å kommunisere sine servicetjenester. Vi ser at dette kan besvares med hvordan Facebook benyttes rent teknisk, men vi har valgt å ...