Browsing Bachelor i service management / Bachelor in service management by Subject "intervjuer"
Now showing items 1-3 of 3
-
Digitalkommunikasjon i sosiale medier: Bedriftenes mulighet til å bli kjent med kundene slik at de kan utvikle produkter og tjenester kundene vil ha
(Bachelor thesis, 2012)Formålet med denne bacheloroppgaven er å finne ut hvordan bedriftene kan bruke Facebook til å kommunisere sine servicetjenester. Vi ser at dette kan besvares med hvordan Facebook benyttes rent teknisk, men vi har valgt å ... -
Illojalitet: hvordan forstå årsakene til illojalitet i forbrukermarkedet?
(Bachelor thesis, 2013)Formål Formålet med denne bacheloroppgaven er å undersøke fenomenet illojalitet, hva som er årsakene til at en kunde blir illojal i forbrukermarkedet. Vi skal undersøke fenomenet gjennom holdningene til kunden, altså gjennom ... -
Servicekvalitet og motivasjon: treningsopplegg for de ansatte i Åsnes kommune
(Bachelor thesis, 2013)I vårt forskningsarbeid så vi på et treningsopplegg for ansatte i en organisasjon, og ønsket å se nærmere på om det kan være motiverende for de ansatte selv, og nyttig for hele organisasjonen. Trening i seg selv gjør at ...