Blar i Bachelor i service management / Bachelor in service management på emneord "kunder"
Viser treff 1-3 av 3
-
Digitalkommunikasjon i sosiale medier: Bedriftenes mulighet til å bli kjent med kundene slik at de kan utvikle produkter og tjenester kundene vil ha
(Bachelor thesis, 2012)Formålet med denne bacheloroppgaven er å finne ut hvordan bedriftene kan bruke Facebook til å kommunisere sine servicetjenester. Vi ser at dette kan besvares med hvordan Facebook benyttes rent teknisk, men vi har valgt å ... -
Illojalitet: hvordan forstå årsakene til illojalitet i forbrukermarkedet?
(Bachelor thesis, 2013)Formål Formålet med denne bacheloroppgaven er å undersøke fenomenet illojalitet, hva som er årsakene til at en kunde blir illojal i forbrukermarkedet. Vi skal undersøke fenomenet gjennom holdningene til kunden, altså gjennom ... -
Moelv by: Er Moelv en attraktiv handelsplass
(Bachelor thesis, 2012)Temaet for min bacheloroppgave er Moelv som handelsplass. Etter 3 år på Høgskolen i Hedmark, Campus Rena, studieretningen service management i tillegg til at jeg har bodd i Moelv snart i 20 år så jeg muligheten for å skrive ...