Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLangen, Ole Ragnar
dc.dateEnglish: The municipality of Løten is dedicated to the provision of high quality services for its citizens. For this reason it conducted a survey to all housholds in the fall of 2000 about the quality of certain municipal services. The results of the survey gives information about the citicens satisfication with the services provided. Generally people were well satisfied. There was however a low response to the survey. Users of the services were more satisfied than non-users.
dc.date.accessioned2012-06-28T11:36:46Z
dc.date.available2012-06-28T11:36:46Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.isbn82-7671-144-8
dc.identifier.issn1501-8555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133578
dc.description.abstractLøten kommune er svært opptatt av å gi gode tjenester til kommunens innbyggere. Kommunen spurte derfor høsten 2000 alle kommunens hustander hvor fornøyd de var med utvalgte tjenester i kommunen. Svært få svarte på spørsmålsskjemaet. Svarene gir imidlertid en pekepinn på hvor godt fornøyd befolkningen er med disse tjenestene. De fleste var godt fornøyd med kommunens tjenester, spesielt servicekontoret. Minst fornøyd var de med vegvedlikeholdet. De som hadde brukt tjenestene i løpet av de siste 12 månedene, var gjennomgående mer fornøyd med tjenestene, enn de som ikke hadde benyttet tjenestene.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Hedmark - Notat;06/2000
dc.subjectbrukerundersøkelserno_NO
dc.subjectkommunale tjenesterno_NO
dc.titleBrukerundersøkelse i Løten kommuneno_NO
dc.typeWorking paperno_NO
dc.source.pagenumber30no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel