• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • View Item
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Musikkundervisning i en flerkulturell situasjon

Dyndahl, Petter
Journal article
Thumbnail
View/Open
Dyndahl_Musikkundervisning i en flerkulturell.pdf (248.4Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/134270
Date
1994
Metadata
Show full item record
Collections
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed [1252]
Original version
Dyndahl, P. (1994). Musikkundervisning i en flerkulturell situasjon. Musikk og skole, (2), 4-7.  
Abstract
Forfatteren presenterer her mulige premisser for en didaktisk og demokratisk diskusjon omkring hva slags innhold musikkfaget skal ha i dag. Dyndahl tar utgangspunkt i det faktum at vi er en flerkulturell nasjon, enten vi ser det i perspektiv av innvandringsdebatten eller ut fra forholdet mellom de forskjellige musikksjangrene.
Publisher
Landslaget musikk i skolen

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit