• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations
  • Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations
  • View Item
  •   Home
  • Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations
  • Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Social-Cognitive Outcomes of Teachers’ Engagement in Community of Practice : Evidence from Finnish Basic Schools

Paulsen, Jan Merok; Hjertø, Kjell B.; Thiveräinen, Saku
Conference object
Thumbnail
View/Open
Artikkel (207.8Kb)
Powerpoint presentasjon (184.8Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/134824
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Konferansebidrag og faglige presentasjoner / Conference lectures and academic presentations [42]
Description
Denne posten inneholder Powerpoint presentasjon og artikkel presentert av Paulsen, Hjertø og Thiveräinen på UCEA konferansen i 2010.
Publisher
UCEA convention 2010

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit