Pedagogiske rammer for anerkjennelse, motivasjon og selvoppfatning : en narrativ sammenligning av den norske grunnskolen og steinerskolen, eller Hva er galt med den norske grunnskolen, og kan den ha noe å lære av steinerskolen?
dc.contributor.author | Frogner, Berit | |
dc.date.accessioned | 2012-08-17T10:31:49Z | |
dc.date.available | 2012-08-17T10:31:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144687 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.title | Pedagogiske rammer for anerkjennelse, motivasjon og selvoppfatning : en narrativ sammenligning av den norske grunnskolen og steinerskolen, eller Hva er galt med den norske grunnskolen, og kan den ha noe å lære av steinerskolen? | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 144 | no_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [109]
Studiested Lillehammer