Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørgen, Anne Mette
dc.contributor.authorVangen, Pia
dc.date.accessioned2011-02-21T10:26:22Z
dc.date.available2011-02-21T10:26:22Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0806-8348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144810
dc.description.abstractProsjektet Lærende Nettverk i Oppland startet høsten 2004. Det er en av 23 prosjekter i det nasjonale prosjektet Lærende nettverk. Rapporten oppsummerer resultatene fra evalueringsarbeidet som pågikk gjennom prosjektets toårige periode. Formålet var å finne hvilke drivkrefter i vår tilrettelegging og ledelse som gjorde at nettverket fungerte som en god læringsarena for de deltakende skolene. Vi har belyst spørsmålene over på tre nivåer: Samarbeid høgskole – grunnskoler, tilrettelegging av samlingene og skoleprosjektene. Våre tre viktigste erfaringene er: A) Læring i nettverk er hardt arbeid over tid. B) Det var nødvendig å justere vante foretillinger omkring roller i, og mellom høgskole- og praksisfelt for at læring og utvikling kunne skje. C) Nettverksmetoden er en komplisert, med god metode og innovativ mekanisme for skoleutvikling.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren_US
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat;175
dc.subjectLærende nettverken_US
dc.subjectselvevalueringen_US
dc.subjectpedagogisk bruk av IKTen_US
dc.titleEvaluering av prosjektet LÆRNO : Lærende nettverk i Oppland Hva har Høgskolen i Lillehammer lært om det å drive og lede et lærende nettverk?en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber30en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel