Hvordan skape meningsfylte sammenhenger mellom "læring inne" og "læring ute" i sosialfaglig profesjonskvalifisering?
dc.contributor.author | Jordet, Hege | |
dc.contributor.author | Roland, Liv Randi | |
dc.date.accessioned | 2012-09-25T08:25:29Z | |
dc.date.available | 2012-09-25T08:25:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1500-4538 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145060 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Uniped | no_NO |
dc.subject | Profesjonskvalifisering | no_NO |
dc.title | Hvordan skape meningsfylte sammenhenger mellom "læring inne" og "læring ute" i sosialfaglig profesjonskvalifisering? | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Social work: 360 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 32-42 | no_NO |
dc.source.volume | 35 | no_NO |
dc.source.journal | Uniped | no_NO |
dc.source.issue | 2 | no_NO |