• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Publikasjoner fra Cristin - INN by Document Types 
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Publikasjoner fra Cristin - INN
  • Browsing Publikasjoner fra Cristin - INN by Document Types
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Publikasjoner fra Cristin - INN
  • Browsing Publikasjoner fra Cristin - INN by Document Types
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Publikasjoner fra Cristin - INN by Document Types "Chapter"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-17 of 17

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Applying the Organizational Centaur Theory on Boundary Spanners in Demanding Situations 

      Alvinius, Aida; Larsson, Ulf Gerry (Chapter, 2018)
      The aim of the present study was to compare the existing conceptualization of the dual nature of organizational centaurs to discover what could be found in an investigation of organizational contexts characterized by risky ...
    • Design Thinking Methodology for Increasing Quality of Experience of Augmented Reality Educational Games 

      Videnovik, Maja; Vold, Aud Tone; Kiønig, Linda Vibeke; Trajkovic, Vladimir (Chapter, 2019)
      Integration of technology in education with adequate pedagogical approaches creates new opportunities or improving the quality of teaching and learning experiences, raising students' interest and motivation for the classroom ...
    • Digitalizing Crisis Management Training 

      Magnusson, Monika; Venemyr, Geir Ove; Bellström, Peter; Bakken, Bjørn Tallak (Lecture Notes in Computer Science;11686, Chapter, 2019)
      The ongoing digital transformation in government has enabled innovative changes in operational processes and service. However, while e-services and social media are widely adopted, earlier studies indicate that this ...
    • Et tilbakeblikk på Bergensprosjektet 

      Monsen, Norvald Nytræ (Chapter, 2014)
      Bergensprosjektet var et flerårig forskningsprosjekt som ble gjennomført i Bergen kommune på slutten av 1980-tallet. Ettersom prosjektet fortsatt er svært relevant for hvordan vi kan videreutvikle kommuneregnskapet, vil ...
    • Flipped Gaming - testing three simulation games 

      Vold, Tone; Haave, Hanne Marit; Ranglund, Ole Jørgen Stefferud; Venemyr, Geir Ove; Bakken, Bjørn T.; Kiønig, Linda Vibeke; Braun, Robin (Chapter, 2018)
    • Flipped gaming for enhanced learning outcome in the crisis preparedness courses 

      Venemyr, Geir Ove; Bakken, Bjørn T.; Kiønig, Linda Vibeke; Ranglund, Ole Jørgen Stefferud; Holen, Stig; Haave, Hanne Marit; Vold, Tone; Braun, Robin (Chapter, 2017)
      Preparing for crisis and incidents have gained an increased focus, also within the educational system. At The Inland University of Applied Sciences, Campus Rena, in Norway, a Bachelor study is developed to cater for the ...
    • Forskning med nye aktører: Forskningskvalitet og nytteverdi 

      Østensjø, Sigrid; Askheim, Ole Petter (Chapter; Peer reviewed, 2019)
      Hensikten med kapitlet er å gi økt forståelse av hvordan forskningskvalitet og nytteverdi kan begrepsfestes og evalueres når brukerne blir samprodusenter i forskning. To hovedspørsmål stilles: Hva kjennetegner forskningskvalitet ...
    • Luther i læreboka: Luther-bildet i grunnskolens lærebøker – kontinuitet og endring 

      Aschim, Anders (Chapter, 2019)
      Korleis har Martin Luther vore framstilt i norske religionslærebøker for grunnskolen? Artikkelen undersøker Luther-biografiane i eit breitt utval lærebøker gjennom ulike skolehistoriske epokar, både tekst og bilde, spør ...
    • Passive permissives: Being let and allowed 

      Egan, Thomas Laurence (Chapter, 2018)
    • Passive permissives: Being let and allowed 

      Egan, Thomas Laurence (Chapter, 2018)
    • Praksisnær undervisning med simulering og rollespill 

      Nordkvelle, Yngve Troye; Stalheim, Odd Rune; Fossland, Trine; de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line; Nerland, Monika Bærøe (Chapter, 2020)
      Simulation in education involves creating situations that are similar to events, rituals and routines performed in the workplace – or in therapy, consultation, conflicts or similar situations. One recreates as many conditions ...
    • Samarbeid mellom forskere og medforskere : Erfaringer fra et prosjekt om brukermedvirkning i velferdstjenestene 

      Askheim, Ole Petter (Chapter; Peer reviewed, 2019)
      I dette kapitlet formidles erfaringer fra samarbeid mellom forskere og medforskere i forskningsprosjektet «Brukermedvirkning – fra politikk til praksis». Målsettingen med prosjektet var å undersøke hvordan målet om ...
    • Samproduksjon i forskning - hva er det, og hva innebærer det? 

      Askheim, Ole Petter; Lid, Inger Marie; Østensjø, Sigrid (Chapter; Peer reviewed, 2019)
      Det er i dag økende krav om og forventninger til at brukerne av forskning skal gis innflytelse over forskningen gjennom å involvere dem i forskningsprosessen. Ikke minst gjelder dette på helse- og velferdsområdet. I dette ...
    • Student input – a case of an extended flipped classroom 

      Vold, Tone; Bergum, Svein; Ranglund, Ole Jørgen Stefferud; Kiønig, Linda Vibeke; Bakken, Gisle; Kaloudis, Aris; Braun, Robin (Chapter, 2017)
      The idea from Socrates about the knowledge being a part of the students’ knowledge base or ability of combining accessible knowledge forms the backdrop for how the most recent course in Knowledge Management (spring of 2017) ...
    • Testing framework for investigating learning outcome from quiz game : A Study From Macedonia and Norway 

      Videnovic, Marina; Kiønig, Linda Vibeke; Vold, Tone; Trajkovik, Vladimir (Chapter, 2018)
    • Using AR in Higher Education – suggested use in the Real Estate Agency Study Program 

      Vold, Aud Tone; Kiønig, Linda Vibeke; Løvsletten, Per Anders (Chapter, 2019)
      Games, e.g. like Pokémon Go, use Augmented Reality (AR). The functionality that allows one to “see” an object through an application on a mobile phone, can also be used to test out the visual portrayal of e.g. where to put ...
    • Whistleblowing and Mindful Organizing in High-Risk Organizations 

      Bakken, Bjørn T.; Hole, Åse Storhaug; Haugen, Anne Oline; Lund, Per Olav (Chapter, 2019)

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit