• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • View Item
  •   Home
  • Artikler, rapporter, filmer / Articles, reports, movies
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet.

Nordahl, Thomas
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
Nordahl.pdf (251.8Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2360527
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed [1252]
Original version
Nordahl, T. (2015). Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet. Paideia(9), 61-69.  
Abstract
I denne artikkelen presenteres det en analyse av hvorfor et fokus på læring er avgjørende i utdanningssystemet.

John Hattie sin studie «Visible Learning» settes inn i denne sammenhengen, og

det argumenteres for hvordan funnene i denne studien kan brukes i Skandinavia.
Description
Dette er forlagets versjon av en artikkel publisert i Paideia. Lenke til tidsskriftets hjemmeside: http://www.hihm.no/prosjektsider/sepu/tidsskriftet-paideia
Publisher
Dafolo forlag
Journal
Paideia

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit