Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.date.accessioned2015-11-17T12:41:25Z
dc.date.available2015-11-17T12:41:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationNordahl, T. (2015). Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet. Paideia(9), 61-69.nb_NO
dc.identifier.issn1904-9633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2360527
dc.descriptionDette er forlagets versjon av en artikkel publisert i Paideia. Lenke til tidsskriftets hjemmeside: http://www.hihm.no/prosjektsider/sepu/tidsskriftet-paideianb_NO
dc.description.abstractI denne artikkelen presenteres det en analyse av hvorfor et fokus på læring er avgjørende i utdanningssystemet. John Hattie sin studie «Visible Learning» settes inn i denne sammenhengen, og det argumenteres for hvordan funnene i denne studien kan brukes i Skandinavia.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDafolo forlagnb_NO
dc.subjectlæringnb_NO
dc.titleVisible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet.nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber61-69nb_NO
dc.source.journalPaideianb_NO
dc.source.issue9nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel