dc.contributor.author | Nordahl, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T12:41:25Z | |
dc.date.available | 2015-11-17T12:41:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Nordahl, T. (2015). Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet. Paideia(9), 61-69. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1904-9633 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2360527 | |
dc.description | Dette er forlagets versjon av en artikkel publisert i Paideia. Lenke til tidsskriftets hjemmeside: http://www.hihm.no/prosjektsider/sepu/tidsskriftet-paideia | nb_NO |
dc.description.abstract | I denne artikkelen presenteres det en analyse av hvorfor et fokus på læring er avgjørende i utdanningssystemet.
John Hattie sin studie «Visible Learning» settes inn i denne sammenhengen, og
det argumenteres for hvordan funnene i denne studien kan brukes i Skandinavia. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dafolo forlag | nb_NO |
dc.subject | læring | nb_NO |
dc.title | Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet. | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 61-69 | nb_NO |
dc.source.journal | Paideia | nb_NO |
dc.source.issue | 9 | nb_NO |