Show simple item record

dc.contributor.authorLervik, Monica Johannessen
dc.date.accessioned2016-04-26T12:14:37Z
dc.date.available2016-04-26T12:14:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2387421
dc.descriptionB.1: Profesjonsinnretning av lærerutdanningsfag - Våren 2016nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectnettundervisningnb_NO
dc.subjectanalysenb_NO
dc.subjecttradisjonell klasseromundervisningnb_NO
dc.subjectsosiokulturell teorinb_NO
dc.subjectHattienb_NO
dc.titleHvilke pedagogiske utfordringer står foreleser overfor i nettundervisning framfor tradisjonell klasseromundervisning? En analyse på bakgrunn av sosiokulturell teori og Hattie.nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record