Hvilke pedagogiske utfordringer står foreleser overfor i nettundervisning framfor tradisjonell klasseromundervisning? En analyse på bakgrunn av sosiokulturell teori og Hattie.
dc.contributor.author | Lervik, Monica Johannesen | |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T12:14:37Z | |
dc.date.available | 2016-04-26T12:14:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2387421 | |
dc.description | B.1: Profesjonsinnretning av lærerutdanningsfag - Våren 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | nettundervisning | nb_NO |
dc.subject | analyse | nb_NO |
dc.subject | tradisjonell klasseromundervisning | nb_NO |
dc.subject | sosiokulturell teori | nb_NO |
dc.subject | Hattie | nb_NO |
dc.title | Hvilke pedagogiske utfordringer står foreleser overfor i nettundervisning framfor tradisjonell klasseromundervisning? En analyse på bakgrunn av sosiokulturell teori og Hattie. | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |