Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKulbrandstad, Lise Iversen
dc.date.accessioned2017-05-22T06:14:59Z
dc.date.available2017-05-22T06:14:59Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.issn0332-7264
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2443040
dc.description.abstract"Barne- og ungdomslitteraturen spiller en særskilt rolle og har mange ulike funksjoner i grunnskolens undervisning" slår Lise Iversen Kulbrandstad fast, før hun ser på hvilke didaktiske problemstillinger som oppstår når dene litteraturen også skal kunne leses av barn og ungdom med innvandrerbakgrunn.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorsklærerennb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectungdomnb_NO
dc.subjectlitteraturnb_NO
dc.subjectinnvandrerenb_NO
dc.subjectdidaktikknb_NO
dc.subjectgrunnskolenb_NO
dc.titleHvilket bilde gir norsk barne- og ungdomslitteratur av innvandrere som språkbrukere?nb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.typeJournal article
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Anvendt språkvitenskap: 012nb_NO
dc.source.pagenumber38-49nb_NO
dc.source.journalNorsklærerennb_NO
dc.source.issue2nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal