Browsing Lillehammer Informasjonsserien by Title
Now showing items 2-15 of 15
-
Forsking og utviklingsarbeid 2010
(Informasjonsserien;33, Working paper, 2011) -
Forskning og utviklingsarbeid 2004
(Informasjonsserien;25, Working paper, 2005) -
Forskning og utviklingsarbeid 2005
(Informasjonsserien;27, Working paper, 2006) -
Forskning og utviklingsarbeid 2006
(Informasjonsserien;28, Working paper, 2007) -
Forskning og utviklingsarbeid 2007
(Informasjonsserien;30, Working paper, 2008) -
Forskning og utviklingsarbeid 2008
(Informasjonsserien;31, Working paper, 2009) -
Forskning og utviklingsarbeid 2009
(Informasjonsserien;32, Working paper, 2010) -
Forskning og utviklingsarbeid 2011
(Informasjonsserien;34, Working paper, 2012) -
Forskning og utviklingsarbeid 2012
(Informasjonsserien;37, Working paper, 2013)Rapport for forsknings- og utviklingsarbeid (FoU) ved Høgskolen i Lillehammer (HiL) for2012 presenterer hovedtrekk ved institusjonens forskningsvirksomhet og en mer detaljert rapportering for doktorgradsarbeid, ... -
Forskning og utviklingsarbeid 2013
(Informasjonsserien;40, Working paper, 2014)Rapport for forsknings- og utviklingsarbeid (FoU) ved Høgskolen i Lillehammer (HiL) for 2013 presenterer hovedtrekk ved institusjonens forskningsvirksomhet og en mer detaljert rapportering for doktorgradsarbeid, ... -
Forskning og utviklingsarbeid 2014
(Informasjonsserien;, Working paper, 2015)Rapport for forsknings- og utviklingsarbeid (FoU) ved Høgskolen i Lillehammer (HiL) for 2014 presenterer hovedtrekk ved institusjonens forskningsvirksomhet og en mer detaljert rapportering for doktorgradsarbeid, ... -
Forskningsvirksomheten 2002
(Informasjonsserien;19, Working paper, 2003) -
Forskningsvirksomheten 2003
(Informasjonsserien;23, Working paper, 2004) -
Research and development at Lillehammer University College 2011
(Informasjonsserien;, Working paper, 2012)activities in 2011. It also includes more detailed accounts of doctoral projects, external research funding, and publications. Part A of the report describes R&D activities at LUC. Aggregated figures for formal competence, ...