Browsing Innlandet Oppdragsrapport / Commissioned report (ISSN: 2535-4140) by Author "Nordahl, Sigrid Øyen"
Now showing items 1-5 of 5
-
«Alle med» Et forbedringsarbeid i Kongsbergregionen. Resultater etter T1 og T2.
Løken, Gro Helstad; Nordahl, Sigrid Øyen; Holth, Anne Cathrine; Merkelbach, Friederike (Oppdragsrapport;8/2024, Research report, 2024)«Alle med» er et utviklingsprosjekt i Kongsbergregionen, som i denne sammenheng omfatter kommunene Flesberg, Hjartdal, Kongsberg, Nore- og Uvdal, Notodden, Rollag, Tinn og Øvre Eiker. Utgangspunktet var et forprosjekt som ... -
God opplæring for alle. Kvalitetsutvikling i Ytre Helgeland. Sluttrapport 2018-2023.
Håland, Kjersti Sørmoen; Løken, Gro Helstad; Holth, Anne Cathrine; Merkelbach, Friederike; Nordahl, Sigrid Øyen (Oppdragsrapport;6/2024, Research report, 2024)Høsten 2018 inngikk Senter for praksisrettet utdanningsforskning, SePU, et samarbeid med kommunene Alstahaug, Leirfjord, Lurøy og Træna om forsknings- og forbedringsprosjektet God opplæring for alle. Samarbeidet om dette ... -
Kultur for læring i barnehagen: Resultater fra kartleggingsundersøkelser T1
Sunnevåg, Anne-Karin; Nordahl, Thomas; Nordahl, Sigrid Øyen (Oppdragsrapport;2/2018, Research report, 2018)Dette er den første rapporten i FoU-prosjektet «Kultur for læring» i alle barnehager i Hedmark fylke. 4 og 5 åringer har gjennom en elektronisk spørreundersøkelse gitt uttrykk for hvordan de opplever ulike sider ved ... -
Kultur for læring i barnehager: Resultater fra T1, T2 og T3 2017 - 2022
Sunnevåg, Anne-Karin; Nordahl, Sigrid Øyen; Grøtlien, Veronica; Karlsen, Aina Kjernli (Oppdragsrapport;21/2023, Research report, 2023)I denne rapporten presenteres arbeidet i Kultur for læring - barnehagen 2017-2021. Denne rapporten vil sammen med rapporten fra T1 (Sunnevåg, Nordahl og Nordahl 2018) og rapporten fra T2 (Sunnevåg og Nordahl 2020) vise ... -
Kultur for læring i skolen: Hedmark: Rapport fra kartleggingsundersøkelsen T1
Nordahl, Thomas; Egelund, Niels; Nordahl, Sigrid Øyen; Sunnevåg, Anne-Karin (Oppdragsrapport;6/2018, Research report, 2018)I denne kartleggingsundersøkelsen i alle grunnskoler og kommuner i Hedmark har elever, foreldre, lærere og skoleledere vært informanter. Svarprosenten er gjennomgående svært høy, så vi kan med høy grad av sikkerhet si at ...