Blar i Innlandet Oppdragsrapport / Commissioned report (ISSN: 2535-4140) på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280"
Viser treff 1-4 av 4
-
«Jeg og du og vi to!» En kvalitativ studie av lærernes tilstedeværelse og elevenes opplevde læringsutbytte ved innledning og avslutning av Sikkerhetskurs på øvingsbane, førerkortklasse B
(Oppdragsrapport;17/2023, Research report, 2023)Tema for studien er hvilken betydning trafikklæreres tilstedeværelse kan ha for elevaktiviteten og elevenes opplevde læringsutbytte i de innledende og avsluttende delene av sikkerhetskurs på øvingsbane førerkortklasse B. ... -
Kultur for læring i barnehagen: Resultater fra kartleggingsundersøkelser T1
(Oppdragsrapport;2/2018, Research report, 2018)Dette er den første rapporten i FoU-prosjektet «Kultur for læring» i alle barnehager i Hedmark fylke. 4 og 5 åringer har gjennom en elektronisk spørreundersøkelse gitt uttrykk for hvordan de opplever ulike sider ved ... -
Kultur for læring i skolen: Hedmark: Rapport fra kartleggingsundersøkelsen T1
(Oppdragsrapport;6/2018, Research report, 2018)I denne kartleggingsundersøkelsen i alle grunnskoler og kommuner i Hedmark har elever, foreldre, lærere og skoleledere vært informanter. Svarprosenten er gjennomgående svært høy, så vi kan med høy grad av sikkerhet si at ... -
Profesjonell karriereveiledning i skolen: Undersøkelse av utdanningstilbudet innen karriereveiledning
(Oppdragsrapport;7/2023, Research report, 2023)Denne rapporten belyser tre sentrale tema i utvikling av en profesjonell karriereveiledningstjeneste, med et særlig fokus på karriereveiledning i skolen: - oversikt over utdannings- og videreutdanningstilbud innen ...