Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSveen, Øyvind Sjøberg
dc.date.accessioned2018-07-11T07:38:14Z
dc.date.available2018-07-11T07:38:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2505106
dc.descriptionBacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2017.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: Elevers vanskeligheter med å tørre å prate engelsk i undervisningen er en utfordring som det trengs å ta tak i. Mange elever sitter med ferdigheter de velger å ikke vise fram, og det finnes flere grunner til at det er slik, og forslag til hva som kan gjøres for å bedre dette. En av de største årsakene er elevenes redsel for å bli gjort narr av i klassen for å ha sagt noe feil. Større fokus på miljøet i klassen, i tillegg til mer forberedelse for elevene, er to ting som kan være med å hjelpe på elevenes vegring for å prate engelsk.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: Pupil`s struggling with being insecure and afraid of speaking English in activities in class is a problem that needs to be taken hand of. There are a lot of reasons why pupils behave like this, and a lot of different ways they can get help. One of the biggest reasons behind their shyness, and their problems, are other pupils in class making fun of oral mistakes. A better environment for learning and more preparation for the pupils are a couple of ways to help them on their way to feel good about speaking.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectGLUnb_NO
dc.subjectengelsknb_NO
dc.subjectmuntlignb_NO
dc.subjectdeltakelsenb_NO
dc.subjectlæringsmiljønb_NO
dc.titleMuntlig elevdeltakelse i engelskundervisningnb_NO
dc.title.alternativePupil`s oral participation in English classnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber33nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel