PROFESJONELLE LÆRERTEAM: En studie av effektive lærerteam i skolen
dc.contributor.author | Zachariassen, Tom | |
dc.date.accessioned | 2018-08-31T08:50:02Z | |
dc.date.available | 2018-08-31T08:50:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2560225 | |
dc.description | Erfaringsbasert master, 90 studiepoeng. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Team | nb_NO |
dc.subject | team | nb_NO |
dc.subject | læring | nb_NO |
dc.subject | ledelse | nb_NO |
dc.subject | prestasjon | nb_NO |
dc.subject | konflikt | nb_NO |
dc.subject | kvalitativ metode | nb_NO |
dc.subject | kvantitativ metode | nb_NO |
dc.subject | case-design | nb_NO |
dc.subject | Case | nb_NO |
dc.subject | Conflict | nb_NO |
dc.subject | Performance | nb_NO |
dc.subject | Management | nb_NO |
dc.subject | Learning | nb_NO |
dc.subject | Qualitative Research | nb_NO |
dc.subject | Quantitative Research | nb_NO |
dc.title | PROFESJONELLE LÆRERTEAM: En studie av effektive lærerteam i skolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 67 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master i offentlig ledelse og styring MAMPAB [293]
Studiested Rena