Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZachariassen, Tom
dc.date.accessioned2018-08-31T08:50:02Z
dc.date.available2018-08-31T08:50:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2560225
dc.descriptionErfaringsbasert master, 90 studiepoeng.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectTeamnb_NO
dc.subjectteamnb_NO
dc.subjectlæringnb_NO
dc.subjectledelsenb_NO
dc.subjectprestasjonnb_NO
dc.subjectkonfliktnb_NO
dc.subjectkvalitativ metodenb_NO
dc.subjectkvantitativ metodenb_NO
dc.subjectcase-designnb_NO
dc.subjectCasenb_NO
dc.subjectConflictnb_NO
dc.subjectPerformancenb_NO
dc.subjectManagementnb_NO
dc.subjectLearningnb_NO
dc.subjectQualitative Researchnb_NO
dc.subjectQuantitative Researchnb_NO
dc.titlePROFESJONELLE LÆRERTEAM: En studie av effektive lærerteam i skolennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242nb_NO
dc.source.pagenumber67nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel