Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugen, Anne Oline
dc.date.accessioned2020-01-29T11:50:40Z
dc.date.available2020-01-29T11:50:40Z
dc.date.created2019-04-30T16:41:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationLov og Rett. 2019, 58 (2), 94-106.
dc.identifier.issn0024-6980
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2638581
dc.description.abstractReglene om psykososialt miljø i skolen er endret. I artikkelen blir det gjennomgått om endringene gjør det enklere for elever/foresatte å nå frem i mobbesaker, dvs. å bli hørt, i samsvar med kontradiksjonsprinsippet, eller om det er svakheter ved reglene som gjør at det er vanskeligere å nå frem. De nye reglene om aktivitetsplikt og de prosessuelle regler vil bli behandlet.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttps://www-idunn-no.ezproxy.inn.no//lor/2019/02/regler_om_psykososialt_miljoe_i_skolen_enkelte_svakheter
dc.titleRegler om psykososialt miljø i skolen - enkelte svakheter?
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber94-106
dc.source.volume58
dc.source.journalLov og Rett
dc.source.issue2
dc.identifier.doi10.18261/issn.1504-3061-2019-02-04
dc.identifier.cristin1694876
cristin.unitcode209,6,1,0
cristin.unitnameInstitutt for rettsvitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel