dc.contributor.author | Haugen, Anne Oline | |
dc.date.accessioned | 2020-01-29T11:50:40Z | |
dc.date.available | 2020-01-29T11:50:40Z | |
dc.date.created | 2019-04-30T16:41:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Lov og Rett. 2019, 58 (2), 94-106. | |
dc.identifier.issn | 0024-6980 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2638581 | |
dc.description.abstract | Reglene om psykososialt miljø i skolen er endret. I artikkelen blir det gjennomgått om endringene gjør det enklere for elever/foresatte å nå frem i mobbesaker, dvs. å bli hørt, i samsvar med kontradiksjonsprinsippet, eller om det er svakheter ved reglene som gjør at det er vanskeligere å nå frem. De nye reglene om aktivitetsplikt og de prosessuelle regler vil bli behandlet. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.relation.uri | https://www-idunn-no.ezproxy.inn.no//lor/2019/02/regler_om_psykososialt_miljoe_i_skolen_enkelte_svakheter | |
dc.title | Regler om psykososialt miljø i skolen - enkelte svakheter? | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 94-106 | |
dc.source.volume | 58 | |
dc.source.journal | Lov og Rett | |
dc.source.issue | 2 | |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1504-3061-2019-02-04 | |
dc.identifier.cristin | 1694876 | |
cristin.unitcode | 209,6,1,0 | |
cristin.unitname | Institutt for rettsvitenskap | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |