dc.contributor.author | Standal, Øyvind Førland | |
dc.contributor.author | Moen, Kjersti Mordal | |
dc.contributor.author | Westlie, Knut | |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T10:45:14Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T10:45:14Z | |
dc.date.created | 2020-05-12T09:10:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Journal for Research in Arts and Sports Education. 2020, 4 (1), 34-51. | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-2857 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2679669 | |
dc.description.abstract | Hensikta med denne artikkelen er å undersøke om og eventuelt på kva måtar kroppsøvingsfaget kan skildrast som «ei mil vid og ein tomme djup». Artikkelen går dermed inn i ein aktuell skulepolitisk kontekst som vektlegg djupnelæring og konsentrasjon om kjerneelement i fag. På bakgrunn av ei miksa-metodestudie der vi har gjort ei spørjeundersøking blant elevar og fokusgruppeintervju med lærarar viser vi at faget ser ut til å vere prega av eit snevert utval av aktivitetar og ein tradisjonell undervisningsmetode. Samstundes ser vi at lærarar og elevar oppfattar at sosiale og emosjonelle kompetansar er viktige i faget. Sett i samanheng med både nasjonal og internasjonal forsking på kroppsøving tyder undersøkinga vår på at undervisninga i kroppsøving er prega av det Sawyer (2014) kallar instruksjonisme: lærarstyrt overføring av kunnskap og ferdigheiter. Likevel er det grunn til å diskutere kva djupnelæring i kroppsøving betyr og om det er rett å knytte dette til utvalet av aktivitetar i faget. | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.title | «Ei mil vid og ein tomme djup»? – ei undersøking av innhald og undervisning i kroppsøving på ungdomstrinnet i Noreg | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 34-51 | en_US |
dc.source.volume | 4 | en_US |
dc.source.journal | Journal for Research in Arts and Sports Education | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.23865/jased.v4.1749 | |
dc.identifier.cristin | 1810453 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |