Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaug, Erik Hagaseth
dc.date.accessioned2021-09-07T07:32:00Z
dc.date.available2021-09-07T07:32:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-8380-250-4
dc.identifier.issn2535-5678
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2773898
dc.descriptionOppdragsgiver: Kompetanse Norgeen_US
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver utviklingen av et system for kvalitetssikring og kvalitetsutvikling for karriereveiledere i den digitale karriereveiledningstjenesten Karriereveiledning.no. Utviklingen har vært organisert som et prosjekt etter prinsippene for samarbeidsdrevet innovasjon. Høgskolen i Innlandet har vært faglige samarbeidspartnere i prosessen som har bestått av til sammen fire såkalte læringsaksjoner. I hver læringsaksjon har ulike dimensjoner ved kvalitetssikring og kvalitetsutvikling blitt drøftet med karriereveiledere og ledere for tjenesten med utgangspunkt i faglige oppspill fra ansatte ved Høgskolen. Hensikten med en slik arbeidsform har vært å skape eieforhold til det å bedrive kvalitetsarbeid parallellt med utviklingen av et konkret kvalitessystem. Rapporten presenterer avslutningsvis forslag til system for kvalitetssikring og kvalitetsutvikling. Dette er ikke ment som det endelige systemet, men som en struktur for videreutvikling av system for kvalitetssikring og kvalitetsutvikling i tråd med framtidige behov hos enkeltindivider og samfunnet som helhet for profesjonell karriereveiledning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Innlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesSkriftserien;11/2021
dc.subjectkvalitetssikringen_US
dc.subjectkvalitetsutviklingen_US
dc.subjectkunnskapsbasert praksisen_US
dc.subjectkarriereveiledningen_US
dc.subjectlærende organisasjoneren_US
dc.titleKvalitetsutviklingssystem for karriereveiledere i karriereveiledning.no. Rapport fra utviklingsprosjekten_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber32en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel