Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaaland, Kaja Vikdal
dc.date.accessioned2015-05-18T08:14:03Z
dc.date.available2015-05-18T08:14:03Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/283656
dc.description.abstractDenne masteroppgaven i pedagogikk er et kvalitativ studie av de estetiske virkningene av dans som kunstform. Feltarbeidet har dreid seg om en gruppe elevers deltakelse i et danseverksted på skolen hvor hensikten var at de skulle lære å skape dans. Studiens siktemål har vært å vise betydningen av estetikk og hvordan estetisk erfaring gjør seg gjeldende i læreprosesser. Resultatet fra feltarbeidet gir empirisk grunnlag for å diskutere de pedagogiske og didaktiske implikasjonene av dette.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Lillehammernb_NO
dc.titleDans, pedagogikk og mennesket : Bevegelse gjennom bevegelsenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber144nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel