Browsing Bachelor i serviceledelse og markedsføring / Bachelor in service management and marketing by Issue Date
Now showing items 1-10 of 10
-
Hva slags lederstil benytter prosjektledere seg av?
(Bachelor thesis, 2015)Denne undersøkelsen tar sikte på å finne hvilken lederstil ledere benytter seg av i en prosjektorganisasjon. Vi har valgt å fokusere på teori om relasjonsorientert- og oppgaveorientert lederstil. I tillegg har vi fokusert ... -
Frontfigurer; Hvilke faktorer påvirker kjøpsintensjonen til egne merkevarer?
(Bachelor thesis, 2015)Denne studien tar for seg hvordan en kjent frontfigur kan påvirke kjøpsintensjonen av egne merkevarer, og om det er forskjell på et nærliggende og et fjerntliggende produkt. Vi har fokusert på idrettsutøvere som lanserer ... -
Hvordan arbeider bedriftsledere i hotellbransjen med relasjonskompetanse og emosjonell tilfredshet overfor sine medarbeidere? Hva anser de som viktig slik at kundene får gode opplevelser?
(Bachelor thesis, 2015)Målet med denne oppgaven har vært å studere hvordan bedriftsledere i hotellbransjen arbeider med relasjonskompetanse og emosjonell tilfredshet overfor sine medarbeidere og finne ut om dette har betydning for hvordan ... -
Hvordan kommunikasjonskanaler påvirker relasjonen mellom leder og ansatt : En nærmere titt på sosiale medier, elektroniske kommunikasjonsverktøy og ansikt-til-ansikt.
(Bachelor thesis, 2015)Oppgaven har undersøkt problemstillingen hvordan ansatte opplever at kommunikasjonskanaler påvirker relasjonen mellom dem og sin leder. Kanalene som har vært undersøkt er sosiale medier, elektronisk kommunikasjonsverktøy ... -
Hvilke faktorer påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan opplever gjesten kurs- og konferansetilbudet ved Scandic Elgstua?
(Bachelor thesis, 2016)Formålet med denne Bacheloroppgaven er å undersøke hva som påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan gjesten opplever kurs- og konferansetilbudet ved et hotell som Scandic Elgstua. Studien ble utført med bakgrunn i nyere ... -
Kundeatferd og prosessflyt på Oslo S
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt - Målet med dette studiet har vært å undersøke kundeatferd gjennom NSB sin tjenesteprosess, her alle kontaktpunktene de møter fra billettbestilling til ombordomstiging på toget. Det er grunn til å tro at kundeatferd ... -
Hva slags syn har CC-Stadion på service, og hvordan bruker de dette for å skape gode opplevelser og økt verdi for sine kunder – sammenlignet med hva kunden opplever?
(Bachelor thesis, 2016)Målet for denne oppgaven har vært å finne ut hvilket syn på service et av regionens kjøpesenter har og hvordan de bruker dette til å skape gode kundeopplevelser og økt verdi for kundene sine, for deretter å sammenligne om ... -
Tjenesteutvikling og forbedring - Hvilke verktøy benyttes i praksis?
(Bachelor thesis, 2016)Hovedformålet med denne oppgaven er å undersøke hvilke verktøy organisasjoner i praksis benytter for å forbedre eller utvikle nye tjenester. Jeg har valgt å fokusere oppgaven på teori om tre ulike verktøy som kan benyttes ... -
Hvordan kan KappAhl bruke sosiale medier til relasjonsbygging?
(Bachelor thesis, 2017)Teamet i denne Bacheloroppgaven er hvordan sosiale medier kan brukes til relasjonsbygging. Ved å se på hvordan KappAhl i dag bruker sosiale medier, og hva pensumlitteraturen og vitenskapelige artikler forklarer om fenomenet, ... -
Tilflytting til Åmot kommune - i et merkevareperspektiv
(Bachelor thesis, 2017)Tema vi undersøker er tilflytting til Åmot Kommune, og da med fokus på forsvarsansatte i Rena Leir. Vår oppdragsgiver, Elverumregionen, arbeider med å fremme tilflytting til distriktet, og satser mot flere ulike målgrupper. ...