Browsing Bachelor i serviceledelse og markedsføring / Bachelor in service management and marketing by Subject "markedsføring"
Now showing items 1-3 of 3
-
Hvilke faktorer påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan opplever gjesten kurs- og konferansetilbudet ved Scandic Elgstua?
(Bachelor thesis, 2016)Formålet med denne Bacheloroppgaven er å undersøke hva som påvirker gode kundeopplevelser, og hvordan gjesten opplever kurs- og konferansetilbudet ved et hotell som Scandic Elgstua. Studien ble utført med bakgrunn i nyere ... -
Hvordan kan KappAhl bruke sosiale medier til relasjonsbygging?
(Bachelor thesis, 2017)Teamet i denne Bacheloroppgaven er hvordan sosiale medier kan brukes til relasjonsbygging. Ved å se på hvordan KappAhl i dag bruker sosiale medier, og hva pensumlitteraturen og vitenskapelige artikler forklarer om fenomenet, ... -
Kundeatferd og prosessflyt på Oslo S
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt - Målet med dette studiet har vært å undersøke kundeatferd gjennom NSB sin tjenesteprosess, her alle kontaktpunktene de møter fra billettbestilling til ombordomstiging på toget. Det er grunn til å tro at kundeatferd ...