Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Karoline
dc.date.accessioned2015-06-29T11:58:26Z
dc.date.available2015-06-29T11:58:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285986
dc.descriptionBacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2014.nb_NO
dc.description.abstractNorsk: I dagens skolesamfunn er det stort fokus på problematferd. På bakgrunn av dette skal denne oppgaven ta for seg hva man kan gjøre for å redusere problematferd i klasserommet. Det finnes mange grunner, men i denne oppgaven skal det ses på individpåvirkning og/eller systempåvirkning, i lys av teori og tre kvalitative intervjuer gjort ute i feltet.nb_NO
dc.description.abstractEnglish: In the current school community is the major focus of problem behavior. On this basis, this task will deal with what you can do to reduce problem behaviors in the classroom. There are many reasons, but this task will be seen at the individual influence and / or systemic effects, in light of theory and three qualitative interviews conducted in the field.
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectGLUnb_NO
dc.subjectproblematferdnb_NO
dc.subjectindividpåvirkningnb_NO
dc.subjectsystempåvirkningnb_NO
dc.subjectklasseledelsenb_NO
dc.titleProblematferdnb_NO
dc.title.alternativeProblem behaviornb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel