Browsing Master i økonomi og ledelse - markedsføringsledelse deltid MØLMD by Title
Now showing items 7-12 of 12
-
Hvordan kan virksomheter utnytte tjenestefisering for å oppnå sirkulære forretningsmodeller?
(Master thesis, 2023)Dette forskningsprosjektet vil omhandle tjenestefisering og sirkulære forretningsmodeller. Minimering av klimaskadene blir debattert verden over. Disse debattene baserer seg på stadig ny forskning som bekrefter et behov ... -
«Hvordan oppfatter kunder norske bankers markedsføring av bærekraft på sosiale medier?»
(Master thesis, 2023)Bærekraft er satt på agendaen og blir stadig viktigere for virksomheter grunnet økende krav fra samfunnet og myndighetene der alle skal bidra til en mer bærekraftig fremtid. Begreper som samfunnsansvar, CRS, den triple ... -
Hvordan påvirker bruk av kunstig intelligens evnen til verdiskaping i tjenesteyting i små vs. store bedrifter?
(Master thesis, 2024)Bruk av Kunstig intelligens (KI) i samfunnet øker generelt og har blitt et sentralt tema i flere sammenhenger. KI er digitale løsninger som håndterer arbeid som tidligere trengte menneskelig tenkning. Dette muliggjør ... -
Hvordan påvirker CSR-kommunikasjon lojalitet hos unge forbrukere?
(Master thesis, 2022)I en tid hvor strømpriser og hvorfor strømprisen har vært så høy er temaer som går igjen i media, vil det være viktig for en strømleverandør å vise deres rolle som samfunnsaktør. Som strømleverandør her i Norge er du kanskje ... -
Kundeemosjoner under M&As i banksektoren: Utløsende faktorer og sammenhenger mellom emosjoner og reaksjoner
(Master thesis, 2023)Formål: Formålet til denne studien er å identifisere og beskrive hvilke emosjoner bankkunder går gjennom i de tre fasene av en oppkjøpsprosess. I dette studiet er fasene inndelt som følger: Fase 1: Oppkjøp annonsert, men ... -
Navigere i cyberdomenet: Essensielle kompetansekomponenter for cyberteknikere
(Master thesis, 2024)Sammendrag Studien tar utgangspunkt i behovet for å forstå kompetansebehovene i møte med den teknologiske utviklingen innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT) gitt den stadig økende kompleksiteten i cyberdomenet. ...