Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorHaavik, Maria Hetland
dc.date.accessioned2022-09-20T16:17:18Z
dc.date.available2022-09-20T16:17:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.inn:inspera:111592165:70223760
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3019718
dc.description.abstractDenne masteroppgåva undersøker omgrepet musikalsk aktørskap sin plass i programfagundervisinga på musikklinja i programområdet Musikk, dans og drama i vidaregåande utdanning. Kvalitativ empiri er produsert i intervju av både elevar og faglærarar fordelt på to skular på ulike stader i landet og deretter analysert tematisk gjennom grounded theory (Glaser, 1987, s. 101 – 115). Sidsel Karlsen sin modell om temaet vert nytta som eit springbrett inn i feltet (2011, s. 118). Musikalsk aktørskap er undersøkt både i ein individuell og kollektiv dimensjon og utdjupa i eit didaktisk perspektiv. Undersøkinga viser at aktørskap ikkje er ein isolert kapasitet, men vert forma i ein sosiokulturell kontekst i samspelet mellom lærar og elev. Lærarane støtter og utfordrar elevane som musikalske aktørar gjennom undervisinga. Elevane utviklar verdiar og ressursar gjennom ein aktiv prosess som dei tek med seg vidare i livet frå musikklinja. Målet er at omgrepet musikalsk aktørskap skal kunne styrke og bevisstgjere samhandlinga elevar og lærarar i musikkundervisinga.
dc.description.abstractThis master's thesis takes a look at the term musical agency and how it contributes to strengthening and supporting music education students in upper secondary schools. Qualitative empirical data is produced from interviews with both students and teachers from two schools at different places in the country and is then analyzed thematically through grounded theory (Glaser, 1987, s. 101 – 115). Sidsel Karlsen’s model for this theme is used as a springboard into the field (2011, s. 118). Musical agency is examined both at an individual and a collective dimension level in addition to being explored from a didactic perspective. Agency is not an isolated ability but is shaped through a sociocultural context via the interaction between teachers and students. The teachers support and challenge the students as participants and practitioners of musical agency through their learning exercises. Students develop values and resources through an active process that they bring with them from “musikklinja”. The goal is that the term musical agency can strengthen their awareness and interaction between students and teachers in music education.
dc.languagenno
dc.publisherInland Norway University
dc.title"Det er som ei livslinje" - om musikalsk aktørskap på musikklinja
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel