Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLøken, Gro Helstad
dc.contributor.authorNordahl, Sigrid Øyen
dc.contributor.authorHolth, Anne Cathrine
dc.contributor.authorMerkelbach, Friederike
dc.date.accessioned2024-06-04T13:01:44Z
dc.date.available2024-06-04T13:01:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-8380-492-8
dc.identifier.issn2535-4140
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3132559
dc.description.abstract«Alle med» er et utviklingsprosjekt i Kongsbergregionen, som i denne sammenheng omfatter kommunene Flesberg, Hjartdal, Kongsberg, Nore- og Uvdal, Notodden, Rollag, Tinn og Øvre Eiker. Utgangspunktet var et forprosjekt som undersøkte hvordan regionen jobber med kvaliteten i opplæringen med særlig fokus på tilpasset opplæring. På bakgrunn av dette ble prosjektet «Alle med» igangsatt høsten 2018, der målet var kompetanseheving og forbedring av kvalitet i grunnskolen på både skoleeier-, skoleleder- og lærernivå. Det er fire overordnede målsettinger for prosjektet: • Alle barn og unge opplever mestring hver dag • Alle barn og unge er ressurser i et inkluderende fellesskap som fremmerhelse, trivsel, lek og læring • Personalet deltar aktivt i profesjonelle læringsfellesskap hvor alle reflektererover felles verdier og vurderer og videreutvikler sin pedagogiske praksis til barnog unges beste • Alle barnehager, skoler og PPT benytter data og forskningsbasert kunnskap forå drive systematisk utvikling av læringsmiljøet Denne rapporten omhandler resultater fra spørreundersøkelsen i 2018 (T1) og 2021 (T2) samt noen kvalitative data hentet fra gruppeveiledninger på ledernivå, våren og høsten 2022. Resultatene fra spørreundersøkelsene blir drøftet knyttet til målene for «Alle med», der vi særlig ser på endringer fra T1 til T2 på noen sentrale områder.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Innlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesOppdragsrapport;8/2024
dc.title«Alle med» Et forbedringsarbeid i Kongsbergregionen. Resultater etter T1 og T2.en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.rights.holder© Forfatterne/Høgskolen i Innlandet, 2024en_US
dc.source.pagenumber140en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel