Blar i Master i tilpasset opplæring / Master of adaptive education heltid M2TOH på emneord "VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281"
Viser treff 1-3 av 3
-
Implementering og operasjonalisering av verdibegreper : En casestudie av 5 skoler tilknyttet verdi- og utviklingsnettverket Skal – skal ikke
(Master thesis, 2008)Norsk: Denne masteroppgaven er et oppdrag fra Utdanningsdirektoratet, og målet er å undersøke hvordan fem skoler implementerer og operasjonaliserer verdibegreper innenfor verdi– og utviklingsnettverket Skal – skal ikke, ... -
"Det skal skje noe…" - En kvalitativ studie om veilederes forståelse og praksis av veilederrollen i arbeid med LP-modellen
(Master thesis, 2013)"Det skal skje noe…." er en masteroppgave i tilpasset opplæring ved Høgskolen i Hedmark. Bakgrunnen for studien er Kunnskapsløftet og andre sentrale styringsdokumenter som vektlegger kompetanse for utvikling i skolen. ... -
Strategisk læring. Læringsstrategier, motivasjon og selvregulering hos minoritetsspråklige voksne
(Master thesis, 2013)Dette er en kvalitativ studie med følgende problemstilling: Hvilke språklæringsstrategier bruker voksne minoritetsspråklige norskkursdeltagere utenfor klasserommet, og hva bidrar til deres motivasjon og selvregulering for ...