Blar i Master i tilpasset opplæring / Master of adaptive education heltid M2TOH på emneord "hjem-skole samarbeid"
Viser treff 1-4 av 4
-
Dialog som pedagogisk verktøy
(Master thesis, 2014)Norsk: Temaet i oppgaven er hvordan kontaktlærere på første trinn i videregående skole kan bruke dialog som pedagogisk verktøy for å følge opp eleven, både faglig og sosialt. Dialog er en av grunnsteinene for å opprette ... -
Foreldresamtalen som faglig samtale om tro og livssyn
(Master thesis, 2018)Norsk: Denne masteroppgaven er skrevet ved Høgskolen i Innlandet innenfor temaet tilpasset opplæring. Jeg har brukt kvalitativ metode for å få svar på forskningsspørsmålet som er: Hvis en lærer av faglige grunner ønsker ... -
Gjensidig skole-hjem samarbeid - en kvalitativ undersøkelse om fire læreres refleksjoner om idealer og realiteter i et gjensidig skole-hjem samarbeid.
(Master thesis, 2016)Norsk: Denne masteroppgaven er tilknyttet studieprogrammet ”master i tilpasset opplæring” ved Høgskolen i Hedmark, 2016. Oppgaven har som hensikt å undersøke hvordan et gjensidig skole-hjem samarbeid utvikles hvor jeg ... -
Samarbeid hjem – skole. Hvordan opplever og forstår foreldre og kontaktlærere hjem – skole samarbeidet?
(Master thesis, 2013)Norsk sammendrag: Samarbeid hjem – skole er et kjent tema for både foreldre og lærere. Hvordan samarbeidet skal være er grundig beskrevet i styringsdokumenter for skolen. Hvilken betydning samarbeidet har for elevenes ...