• Elevers egenvurdering som strategi for faglig og sosial læring 

      Larsen, Benedicte Øverhaug (Bachelor thesis, 2013)
      Sammendrag: Temaet for denne oppgaven er vurdering, og jeg kommer også innpå temaet sosial læring. Problemstillingen lyder som følger: Hvorfor involvere elevene i egenvurdering som en del av vurdering for faglig og sosial ...
    • Formativ vurdering – en nødvendighet for læring? 

      Eng, Mathias (Bachelor thesis, 2016)
      Forfatter: Mathias Eng Problemstilling: I hvilken grad kan formativ vurdering brukes for å fremme elevenes læring, i samsvar med kroppsøvingsfagets formål? Teori: I teorikapitlet mitt tar jeg for meg uttrykk som formativ ...
    • Vurdering for læring i kroppsøving 

      Rynning, Martin (Bachelor thesis, 2016)
      Forfatter Martin Rynning Oppgavetittel Vurdering for læring i kroppsøving Problemstilling Følger lærere de ulike prinsippene i vurdering for læring i kroppsøvingsfaget? Teori Relevant teori om vurdering blir trukket ...
    • Vurdering for(er) læring 

      Ali, Basim Gullord (Bachelor thesis, 2013)
      Sammendrag: Denne bacheloroppgaven er et kvantitativt studie om egenvurdering og vurdering for læring. Oppgavens problemstilling har med hvordan dette kan være med å påvirke elevenes læring. Det er to 8. klasser fra samme ...