• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i grunnskolelærerutdanning 1.-7. trinn / Primary and lower secondary education 1st to 7th grade
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Studentoppgaver bachelor / Student papers BA
  • Bachelor i grunnskolelærerutdanning 1.-7. trinn / Primary and lower secondary education 1st to 7th grade
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Forståelse av energibegrepet – en praktisk tilnærming

Helseth, Anita
Bachelor thesis
Thumbnail
Åpne
Helseth.pdf (929.4Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/132964
Utgivelsesdato
2013
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Bachelor i grunnskolelærerutdanning 1.-7. trinn / Primary and lower secondary education 1st to 7th grade [105]
Sammendrag
Sammendrag: Dette er en empirisk oppgave som har hatt til formål å finne ut om forståelsen og læringen av energibegrepet hos elevene fremmes ved å la dem bygge en mekanisk leke i undervisningen i kombinasjon med å trekke inn teorien under byggingen. En av hensiktene ved dette, er å se på virkningene av å la elevene jobbe praktisk.
 
Summary: This is an empirical assignment that has been designed to determine whether the understanding and learning of the energy concept for students, promoted by allowing them to build a mechanical toy, combined with bringing in the theory under construction. One of the purposes, is to look at the effects of having students work practical.
 
Beskrivelse
Bacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2013

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit