Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelseth, Anita
dc.date.accessioned2013-09-25T09:20:38Z
dc.date.available2013-09-25T09:20:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132964
dc.descriptionBacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2013no_NO
dc.description.abstractSammendrag: Dette er en empirisk oppgave som har hatt til formål å finne ut om forståelsen og læringen av energibegrepet hos elevene fremmes ved å la dem bygge en mekanisk leke i undervisningen i kombinasjon med å trekke inn teorien under byggingen. En av hensiktene ved dette, er å se på virkningene av å la elevene jobbe praktisk.no_NO
dc.description.abstractSummary: This is an empirical assignment that has been designed to determine whether the understanding and learning of the energy concept for students, promoted by allowing them to build a mechanical toy, combined with bringing in the theory under construction. One of the purposes, is to look at the effects of having students work practical.
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectenergino_NO
dc.subjectforståelseno_NO
dc.subjectlæringno_NO
dc.subjectmekanisk lekeno_NO
dc.subjectGLUno_NO
dc.titleForståelse av energibegrepet – en praktisk tilnærmingno_NO
dc.title.alternativeUnderstanding the energy concept - a practical approachno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber38no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel