Viser treff 21-26 av 26

    • Metoder for implisitt læring av teknikk i fotball 

      Sørensen, Martin (Bachelor thesis, 2013)
      Martin Sørensen Tittel: Metoder for implisitt læring av teknikk i fotball Hensikt: Hensikten med oppgaven er å belyse implisitt læring, og da spesielt se på denne læringsformen opp mot praktiske metoder som treneren ...
    • Øk utøvernes prestasjon ved hjelp av visualisering! 

      Harjang, Bjørnar Cornelius (Bachelor thesis, 2012)
      Problemstillingen: Hvordan bruker tre utvalgte trenere visualisering som redskap for å få det beste ut av idrettsutøverne sine? Teorien: I dette kapittelet blir ulike syn på mental trening og visualisering belyst. Kapittelet ...
    • Formtopping i svømming 

      Nordgård, Magnus Klæboe (Bachelor thesis, 2012)
      Oppgaven diskuterer forskjellene mellom tre svømmetreneres benyttelse av formtopping og teori/forskningens anbefalinger med tanke på formtopping. Resultatene i oppgaven er basert på tre dybdeintervju med trenere fra Norge. ...
    • Hva er motivasjonen til å drive med fotballdømming blant et utvalg fotballdommere? 

      Velle, Karl-Fredrik (Bachelor thesis, 2012)
      Formålet med denne oppgaven har vært å belyse hva som er motivasjonen til å drive med fotballdommeryrket for et utvalg fotballdommere. Oppgavens problemstilling: Hva er motivasjonen til å drive med fotballdømming blant ...
    • Hvorfor slutter 9. og 10. klasseelever på fotball? 

      Fjeldvang, Tomas (Bachelor thesis, 2012)
      Problemstilling: Hva er årsaken til frafall i fotball blant 9. og 10. klasseelever i et valgt tettsted? Metode: Kvantitativ metode ved gruppe enquete med åpne og lukkede påstander. Respondentene var elever på 9. og 10. ...
    • Årsaker til frafall i barne- og ungdomsfotballen 

      Haavelmoen, Rune (Bachelor thesis, 2012)
      Problemstilling: Hva er årsaken til frafall blant fotballspillere i 9. og 10. klasse i et idrettslag på et tettsted på østlandet? Metode: Kvantitativ metode. Spørreskjema ved gruppe enquête bestående av både åpne og ...