Show simple item record

dc.contributor.authorSletten, Mona
dc.contributor.authorØstby, Trond Inge
dc.date.accessioned2011-09-20T12:17:16Z
dc.date.available2011-09-20T12:17:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133017
dc.descriptionBachelor i markedsføring
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven har prøvd å finne svar på om redaksjonelle annonser er mer kostnadseffektive enn tradisjonelle tilbudsannonser. For å finne svar på problemstillingen, er det blitt hentet inn litteratur om temaet som sekundærdata, og det er i tillegg blitt utført 29 intervjuer for å danne primærdata. Respondentene i undersøkelsen ble presentert overfor noen sider fra en avis som inneholdt både redaksjonelle annonser, vanlige tilbudsannonser samt redaksjonelt stoff. Deretter ble de stilt en rekke spørsmål ut fra de fire hypotesene. De redaksjonelle annonsene blir kalt for Magnus- og Flisriket-annonsene.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectmarkedsføringen_US
dc.subjectannonseren_US
dc.subjectkostnadseffektiven_US
dc.subjectintervjueren_US
dc.subjecthypotesetesten_US
dc.titleEr redaksjonelle annonser mer effektive enn tilbudsannonser?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber122en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record