dc.contributor.author | Børresen, Marit Bjorvand | |
dc.date.accessioned | 2008-09-04T11:58:02Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.isbn | 82-7671-405-6 | |
dc.identifier.issn | 1501-8563 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/133880 | |
dc.description.abstract | Norsk: Rapporten gjør først rede for "Handling/refleksjonsmodellen" og
"Milanomodellen". Ved hjelp av praktiske eksempler vises det hvordan en
kombinasjon av disse to modellene er hensiktsmessige til veiledningsbruk i skole og
barnehage. | en |
dc.description.abstract | English: The first section of the report deals with descriptions of the
"Action/reflection model" and the "Milan model". By means of practical examples
the report subsequently addresses how a combination of these two models could be
appropriate for guidance and counseling in schools and kindergartens. | |
dc.format.extent | 651649 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | Rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | 16 | en |
dc.subject | veiledning | en |
dc.subject | grunnskole | en |
dc.subject | barnehager | en |
dc.subject | handing/refleksjonsmodellen | en |
dc.subject | Milano-modellen | en |
dc.title | Veiledning i skole og barnehage med utgangspunkt i "Handling/refleksjonsmodellen" og "Milanomodellen" | en |
dc.title.alternative | Guidance and counseling provided for schools and kindergartens based on the "Action/reflection model" and the "Milan model" | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |