• English
    • norsk
  • norsk 
    • English
    • norsk
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskolen i Innlandet
  • Høgskolens publikasjoner / INN University - Publications
  • Hedmark Rapport / Reports (ISSN: 1501-8563)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskolen i Innlandet
  • Høgskolens publikasjoner / INN University - Publications
  • Hedmark Rapport / Reports (ISSN: 1501-8563)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Frå norskstudent til norsklærar: Frå teori til didaktisk refleksjon

Haugan, Jens
Research report
Thumbnail
Åpne
rapp01_2013.pdf (556.0Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/134138
Utgivelsesdato
2013
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Hedmark Rapport / Reports (ISSN: 1501-8563) [220]
Sammendrag
Norsk: Denne rapporten tek for seg nokre rammefaktorar som kan påverke moglegheitene for faglæraren for å betre studiekvaliteten

og studentgjennomstrøyminga. Rapporten vil også komme nærmare inn på nokre konkrete undervisningsforbetringstiltak.

Som ein vidare konsekvens av bl.a. Stortingsmelding 27 (2000–2001), Gjør din plikt - Krev din

rett (Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), og institusjonsinterne satsingar på betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming

har eg prøvd å jobbe systematisk med mine eigne studentar på årsstudiet i norsk (fagstudium) ved

Høgskolen i Hedmark. Det generelle målet med prosjektet var å betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming.

Metoden var først og fremst å følgje studentane gjennom første semester på språkmodulen for årsstudiet i norsk og

få tilbakemeldingar undervegs ved hjelp av spørjeskjema, som eg så har prøvd å analysere.
 
English: This rapport deals with some framework factors that may influence the possibilities for the teacher to improve study

quality and study completion. I will also discuss concrete teaching improvement actions more closely. As a further

consequence of among other things Stortingsmelding (White Paper) 27 (2000–2001), Gjør din plikt – Krev din rett

(Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), and institution-internal focus on better study quality and study completion,

I have tried to work systematically with my own students on the one-year study in Norwegian at Hedmark University

College. The main goal has been to improve study quality and study completion. The method has first of all been to

follow the students through their first semester of the language module of the one-year study in Norwegian and get

feedback via questionnaires that I have tried to analyze.
 
Serie
Rapport;01/2013

Kontakt oss

Personvernerklæring
Basert på DSpace software

Levert av Unit
 

 

Bla i denne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterBla i hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss

Personvernerklæring
Basert på DSpace software

Levert av Unit